Tuesday, January 29, 2013

Emosi .

Assalammualaikum, hye kamu kamu kamu... macam ramai je kan ? hikhik lately ney baru aku realise annoying nye aku. asyik ikutkan emosi. sikit sikit na naik hangin. na bengang. gangguan hormon ke ? ntahlah. so hari ini aku na minta maaf kat SEMUA orang kalau aku ada buat dorang terasa. aku ta sengaja. sorry tau. Insyaallah aku try kontrol kemarahan dan kebengangan aku ney. just be cool gitu. Muahahahaha :D


oke STOP ! hehe aku sekarang plan na bercuti ala ala backpackers gitu. menggunakan kenderaan awam. macam susah je kan ? tapi yang susahnya si budak ta makan chicken chop ney na mandi swimming pool ! mahal lah hotel kalau begitu. apa apa je lah asalkan holiday :) . holiday dengan 'anak anak' ? Insyaallah kalau ada rezeki.

eh , aku dah tuka ke department pentadbiran dan kewangan tau. oke jugak lah. lebih relaks sikit daripada kat pelesenan but still i miss pelesenan so much. hee lama aku tak berpantun kan ? ehem ehem..


Dah ada moto na beli kereta,
Kereta kancil mpv pon boleh,
Kepada semua ampun maaf dipinta,
Aku ta sengaja emosi lebih.



No comments: