Monday, April 11, 2011

PAK NGAH SAYA ! :)

sekarang ney asenye satu ITP dah tawu Muhammad Nazrin bin Asmady NO ID 2009239306 tu PAKNGAH saya..masalahnya tu pakngah SAYA ! tapi semua orang pon panggil die pakngah..hukhuk..ta suka sebenarnya..die pakngah saya sorang jee..tamak kan saya ? hee die sentiasa tuk saya walaupon kadang kadang die annoying sikit..kitorang tade rahsia..die suka usik org..tapi die ta usik sy pon..dulu sebenarnya sy ta suka pon muhammad nazrin ney..ase die ney rude sangat..skang bila dah tawu masalah die then i know..ase bertuah sangat kenal ngn pakngah..org mesti ta sangka die tu caring taw..mesti ta sangka kan ? haha oke plus die garang ! suka marah bila sy ta makan n bila sy ckp sy ta cantik..itu FAKTA oke ? sy ada makngah dah oke..so jgn fikir bukan bukan..Muhammad Taufiq sy tu pon ada..die jeles kot ! tapi buat buat ta jeles..sy bukan bodoh oke plus sy ada instinct so jgn gedik gedik na tipu..satu lagi satu lagi terkejut plus terharu die update blog die pasal HUBUNGAN kitorang..hahahahahaha..jangan buat kontroversi oke..aq sepak sekor sekor..aq dah janji na upload gambar die kan..

TARAA !!
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

ney pakngah saya ! cool kan ?

baju ELMO tu kitorang beli sama sama..hee jeles ta Encik Taufiq ? sapa suruh awak ta kuar date ngn saya..haha ish ase kejam pulak..hey Encik Taufiq ! dengar sini..saya sayang awak sorang je taw..Pakngah, terima kasih sebab ada dengan anis. anda pakngah saya yang TERHEBAT ! saya menghargai anda sebagaimana anda menghargai saya.. :)

No comments: