Sunday, April 10, 2011

semester dua yang sangat sibuk !

hye hye ! sorry weyh..aq lama ta update blog tersayang aq ney kan..hee aq sibuk sangat skang..skang pon baru abis setel semua assignment..25.3 aritu aq balik TAIPING..tapi kali ney laen sikit aq balik dengan 8 orang kawan sekelas..kitorang ade assignment lahh kat TAIPING..kitorang pergi zoo taiping..bukit larut..taman tasik taiping of course la kan..hee memang besh gila la..ta sangka dapat duduk serumah dgn dorang..mesti la duk umah aq kan..memang takan dapat dilupakan..hari tu aq ada dinner kat Tower Regency Ipoh..memang kelam kabut gila sebab last minit baru tawu sal dinner tu..cuba bayang kene beli baju satu hari yang sama dengan dinner tu..dinner tu malam..aq beli baju tengahari tu lepas kelas..malam sebelum tu aq ada gak inisiatif ngn aini na beli baju kat First Lady Gopeng..mintak tolong aufa la bawak kan..tetapi tade baju yang menarik perhatian...erm akhirnya berakhir di Mc Donald Gopeng ! haha memang best gila masa tu..lepak ngn megat jugak..hikhik..klaka gila..tapi segalanya berjalan dengan baik..


inilah baju yang aq beli.biasa biasa je pon..baju last minit la katakan..siapa lelaki di sebelah ? tu pengacara majlis sekali dengan aini..hehe..handsome kan ? curang dua saat..dinner ney Majlis Pra Graduan UiTM n UTM..memang besh sangat sangat dapat berkumpul dengan senior n junior..nanti sem depan kita buat lagi gempak oke ? hikhik..

Hari ney pulak..aq bangun lambat..tapi aq dah plan ngn aini na pegi parade lepas die dapat ANUGERAH PELAJAR HARAPAN. TAHNIAH kepada semua kawan kawan yang dapat anugerah plus DIPLOMA PENGURUSAN PELANCONGAN dapat anugerah course TERBAEKK! Memang terbaik la Encik Faisal senyum lebar jee kan ? hee hari ney memang spent time dengan pakngah saya ! ohh ya saya ada pakngah ! saya baru tawu lelaki itu pakngah saya..die senior saya..hee klaka kan ? nanti saya upload pic die oke ? bukan skang..lagi ada kak dija..ada aini..ada maz..pastu tiba tiba pakwe maz datang..first time ckp dpn ngn pakwe die..selalu lam fb jee..oke jugak laa..hari ney memang hari yang sgt besh !suka sangat sangat..kitorang tengok wayang cite DILARANG MASUK ! memang scary..aq sampai kene cover muka dengan pop corn..hakhak pakngah gelak jee..lepas dah abis movie photoshoot jap pastu aq n aini g maen boling kat greentown mall..sebab teringin sangat..kat parade penuh..hee memang hari yang tersangat gembira dapat meluangkan masa bersama mereka semua..

saya lagi seminggu na FINAL ! doakan saya taw..i wish i will be one of the DEANLIST ! INSYAALLAH AMIN :)

No comments: