Sunday, October 30, 2011

This Semester Break !

salam guys and girls ! ahaks ! semalam saya ta mimpi apa apa pon . tidur yang sangat nyenyak ! walaupunbegitu, saya mahu menulis juga di laman blog saya ini . indah kan cuti sem ? ohh indah khabar dari rupa . muahahahaha rasa menyesal pulak ta bekerja sepanjang cuti sem yang hanya sebulan lebih . kononnya na berehat rehat sahaja . yelah . nanti kat ipoh dah taleh rehat sangat . kena fokus yaa . fokus itu penting . study .persatuan pelajar UiTM saya tu lagi . masa bersama kawan kawan . temujanji . undangan perkahwinan . program program sepanjang sem . agaknya sudah tiada masa saya melepak lepak di blog blog terutama blog Mr. K yang sering memberikan inspirasi baru untuk hidup saya .

mengeluh sekejap walaupun mengeluh tu tidak baik untuk dilakukan .dulu masa kat kolej rasa macam na cuti panjang je . tamau duk kat ipoh . skang bila dah cuti , rasa macam na sibukkan diri pulak . itulah MANUSIA . tidak pernah rasa cukup dengan apa yang dia ada . cuti sem kali ini , saya hanya banyak memerapkan diri di  dalam bilik . online facebook 24 jam . makan . tengok tv . baca cerpen online sehingga saya jatuh cinta banyak kali dengan watak watak cerpen yang sangat lah romantik, gentleman , sweet sampai rasa na pengsan . ohh sangat tragedik ! mulalah saya rasa macam nak kahwin awal . hikhik *senyum comel . sapa yang rasa na muntah cepat pegi toilet sekarang ! muahahahhaah

aneesa dan zaim . adek adek yang selalu menceriakan hari saya . kakak sayang kamu berdua :)

cuti sem begini pon seronok jugak melayan kerenah adek adek saya yang comel . 4.11 , result sem 3 akan dikeluarkan . saya berasa amat teruja dan tidak sabar untuk melihat result saya itu . doakan saya Insyaallah mendapat result yang membanggakan . hee dan satu lagi bila cuti sem ney , rasa na memasak membuak buak maka makan pon banyak banyak . misi untuk kurus rasa macam tergendala . sangat sedih . hukhuk . ahh ta kisah lah ! asalkan saya bahagia bersama orang orang yang saya sayang ^^v

bubbye bugs and flowers ! hee esok kalau rajin dan ada mood saya update lagi . sayang kamu kuat kuat ! yee kamuuuu

No comments: