Sunday, January 29, 2012

La Tahzan :'(

aku malas na berpantun hari ni . straight to the point je .

lately, aku asyik nangis je . cepat betul mengalir sedangkan tu hal kecik jee . alahh je sebab rindu rindu , denga ayat terhiris jiwa . itu je lahh . skang pon aku dah mula na nangis . aku ada benda nak cite ney .

aku ada kenal seorang budak perempuan . nama dirahsiakan . aku pon tataw masa bila aku jadi rapat dengan dia . jadi sangat sangat rapat . macam adik beradik kandung . sampai semua orang dah tahu die adik aku . kalau boleh setiap hari kene jumpa . sekejap pon tape . aku ta makan die risau . die ta makan aku risau . die banyak dah habiskan duit untuk aku . die sangat sangat baik . ta pernah berkira langsung . sampai aku jadi segan dan malu . kalau die nak belanja then aku tanak die merajuk . 

one day, aku tahu die sakit . aku risau sangat . aku tasuka kalau ada ahli keluarga aku yang sakit sebab aku tahu rasa sakit tu boleh sampai tahap yang macam mana . aku tanak dorang rasa . kebetulan dua hari lepas , tade sapa kat hostel na teman aku so aku pon menumpang tido kat bilik dia . setiap malam aku tengok die sakit . aku pon rasa sakit sekali taw tak ! aku tasuka tengok die macam tu . tapi aku buat cool jee . kalau aku lemah , nanti die pon lemah jugak . so aku kena kuat jugak .then tiba tiba tadi die hilang . aku risau sangat . ntah mana die pegi . korang faham tak aku risau gila tapi die ta faham . masa die dah balik, aku terus tanya die pegi mana . mula mula memang die tanak cakap . aku paksa then die cakap . itupun sebab aku ugut die . aku tanya banyak sangat soalan . die ta boleh na jawab . pastu aku pon sedar aku sibuk je hal die . aku terkepitkan kaki die masa na tutup bilik air . 

akak mintak maaf. ta sengaja sakitkan kaki kamu . kalau sakit letak minyak gamat oke . 

lepas aku mandi, aku tengok die dah tade dalam bilik . aku pon bersiap , kemas barang n keluar . aku nampak die duduk kat meja makan . aku jalan terus keluar . die na hantar aku balik . aku tanak . dalam hati aku , aku dah cakap aku tanak susahkan die . tacing sikit . aku tahan je airmata aku masa tu . aku sampai je hostel memang aku ta tahan dah airmata aku . aku mesej die . aku cakap sorry . die dah cakap die tak paksa aku ambil tahu hal die . die cakap "sye sayang akq" aku ta balas pon .

Adik, akak sayang kamu jugak . sayang sangat sangat sangat sangat . tapi akak ta mampu dah ubah perangai akak . akak terlalu caring kan ? sebab tu semua ex akak tasuka akak . rimas kan ? jaga diri kamu baik baik . makan ubat n jangan lupa tiger balm tu . jangan lupa makan . jangan skip makan . study jangan banyak main. jaga bf kamu jugak . die sayang kamu lebih drpd akak sayang kamu . sorry again :'(



I MISS YOU ALREADY !
how can i live without you ? tell me !

No comments: