Tuesday, January 24, 2012

Tertikam Hati Ayah saya :/

Assalammualaikum korang,

Ramai lelaki tengah cari bini ,
Aku ada benda nak cite ni ,

Kalau diam tandanya terima,
Ada yang sedih ada yang gembira,

Firstly , eceh macam buat esei BI pulak kan . hee maaf ye my bloggie soggy . lama kan aku anak tirikan kamu . aku tade masa na layan kamu oke ? ampun . nampak sangat dah perangai aku kalau aku ada anak tiri kan. hee kejam gila !

sila tuka ke mood sedih yee . lagu iringin ost ombak rindu . tuka lirik sikit . Tuhan, tolong lembutkan hati ayah aku . semua ini sebab result Midterm Sem 4 aku yang hancus hangit bantat kurang kalsium kurang zat besi . memang teruk gila . ini result paling teruk ! korang faham tak paling teruk ! hukhuk aku kena ubah semua ney . aku nampak hati ayah aku cedera parah . aku yang tikam . Maaf ayah . kakak tak buat ayah rasa sakit itu lagi . Insyaallah . aku akan buat yang terbaik . semua untuk masa depan aku dan family . Anis Nasuha mesti boleh ! jyeahhhh !

Ayah aku ada sebut pasal facebook , pegang fon 24 jam , pilih kawan elok elok ( maksud ayah aku BF ) die ingat aku ada BF kott . pasal persatuan aku . pasal asyik travel . aku tak rasa semua tu penyebab kegagalan aku . aku yang ta reti bahagikan masa . aku yang ta buat exam tu betul betul . aku yang tak cari lecturer untuk tanya apa salah aku . so i have to change ! ayah, jangan salahkan orang/benda lain . ini semua salah Anis Nasuha . hurm i know i can do it :)


22.01.2012 
Mak cik sedara ku kahwin . tapi aku panggil die Kak Ema . tidak tahu lah kenapa . aku dapat baju baru ! yeay ! terima kasih mak :) lepas kena marah pegi shopping . feel dia tataw mcm mana nak cakap . hilang sedih sekejap . ramai jugak yang suruh aku sabar . sampai aku rasa fed up dengan perkataan sabar tu . pe pe je lah . aku suka bila kenduri kahwin . kumpul semua sedara mara . gelak tawa mereka . kata perli mereka . hee aku pon kena jugak tempiasnya . semua cakap aku dah boleh kawen dah . so apa lagi ? HAHA aku dah mula merepek . maaf . ^^v 

saja show off baju baru + shawl baru . muahahahaa


tu je lah kot . esok aku na balik ipoh dah . rasa ta cukup je cuti . hurm kemalasan betul aku . eh korang, korang punya baucar dah habis ke ? aku tinggal lagi RM50 . hee ntah bila na pegi shopping lagi . boleh buat tagline baru ney . Shopping make me feel free......  tapi jangan berlebihan yee . nanti merana tahu kena tahan perut . cannot cannot . take care dear readers . peace yaww :)

No comments: