Saturday, December 31, 2011

2012 : Tahun dalam sejarah .

Naik perahu pergi ke muara,
Jumpa Aaron Aziz tertusuk kaca,
Assalammualaikum semua,
Diharap sihat wahai si pembaca.

Tuka lah pulak pakai pantun 4 kerat . hee semua orang sibuk post kat fesbuk pasal azam dorang . aku pon baru je post tadi . azam aku ta banyak berubah pon . setiap tahun sure nak kurus . sobs sobs . ta kurus kurus lagi aku ney . susah taw tak . yang kurus na gemuk , yang gemuk na kurus . kalau boleh lemak ney boleh derma derma sanggup je aku derma . cakap je na brapa kilo . free of charge aku bagi . 

aku penah terbaca kat negara mana ntah, lagi gemuk seseorang perempuan tu lagilah laku di mata lelaki . lelaki yang kat situ tamau kurus kurus . lagi gemuk lagi bagus . kiranya kalau perempuan tu kurus memang merana lah hidup . laki ta pandang pon apatah lagi kahwin . mungkin lelaki kat situ menitikberatkan hal hal kesuburan . HAHA macam macam lah dunia sekarang .

tahun 2012 ney , aku memang harap aku dapat menghabiskan diploma dengan keputusan yang membanggakan . cukuplah selama ney aku dah menghampakan mak ayah aku . PMR hancur . SPM semi-hancur . ish3 rezeki aku je dapat jugak kolej bersekutu UiTM ney . ada jugaklah tempias tempiasnya . 

tahun baru ney , kawan kawan sibuk na pegi celebrate . aku pegi Taiping Sentral je makan McD prosperity burger + McFlurry Milo Supreme dengan family. marvellous ! aku dapat shawl baru ! terima kasih mak :)





HAPPY NEW YEAR EVERYONE !

4 comments:

Anonymous said...

salam..
same goes to me. asek ckp nk kuros. tp kurosnya tidak. ada sumone introduce me utk cube herbalife. skung tgh kumpol duet. bile tgk testi, agak mencuit hati untuk cuba la. kot2 berkesan kan? nanti klu kesan dia bagos, kite share ngn awk eh? =)

salam kenal

anyssnasueha said...

wassalam , awak , mak saya dah try herbalife tu . memang berkesan tapi kene non stop minum benda alah tu. kene minum banyak sangat air masak so kita akan banyak kali buang air kecil . buang toksik katanya . awak try lah . Insyaallah oke . saya ney kene exercise agaknya tapi ta cukup masa :( . balik kelas je dah penat .

Anonymous said...

yeke? susah jugak tu. xpe. cuba je la. sbb masalah kita sama. ta cukup masa. huhu..

anyss nasueha said...

okeoke ;)cayokk2!