Friday, December 30, 2011

Ta tahulah saya .

Pegi Pulau Redang tengok batu karang .
Hai korang ! :)

Sure korang sihat je kan ? tu yang boleh baca blog aku ney . kan kan ? bagus bagus . lama dah aku na update blog ney tapi masih mencari mood + motif . sekarang dah ada mood + motif . apakah ? jengjengjeng...

sebenarnya aku masih rindukan Kedah lah . ta puas berjalan kat sana dengan family Nadia Husna . bila ntah aku na pegi sana lagi . mesti tertanya tanya kan buat apa pegi Kedah . aku kahwin lari ! HAHAHA taklah taklahh . Abang kepada Nadia Husna berkahwin so kitorang pergi lah memeriahkan suasana . kami panggil abg boy ! hikhikhik first time experience pegang bunga manggar iring pengantin. sure album pengantin penuh dengan muka aku jugak . ngehngehngeh . aku dah ada mak angkat kat Kedah . abg abg angkat ? aww aww . tettt no komen ! memang dah anggap macam family sendiri . saya selesa begitu :)



Mija pulak dah nak merajuk dah pegi Kedah ta singgah Perlis . apakan daya , kami perlu pulang awal ke rumah sendiri . kang merajuk pulak mak di rumah . hee tapelah mija . nanti kami mai jugak Perlis . kami na pi Padang Besaq ! huahuahua shopping shopping ! Amira Liana ajak pegi rumah die di Sungai Buloh . ada lagi kah masa terluang na pegi ney . sem ney aku dah ada banyak sangat program . harap sangat boleh pergi seperti yang dirancang . rasa macam na jumpa seseorang kat KL tuuu . jumpa siapa ? biarlah rahsia . 

eh korang ! aku baru semalam tengok ombak rindu . yelahhh dah aku ta pegi tengok kat pawagam macam korang . aku download sendiri je semalam sementara beruk tengah laju berlari. aku ingatkan feel tengok dekat rumah n tengok dalam pawagam lain . tapi sama je rasanya . aku tetap mengalirkan airmata aku . aku ingat hati aku dah kering . aku susah na menangis taw sekarang . ta macam dulu . sakit sikit je dah nangis . perasaan luka sakit mencintai orang yang tatahu menghargai masih kuat dalam hati aku . sakit ! korang pernah rasa ke ? sobs sobs.

apa sedih sedih ney kan ? . pergilah pergi macam lagu blog aku ney . jangan seksa aku dah . haishh berkedut lagi muka aku lagi macam ney . korang ingat murah ke krim krim anti-ageing tu . aku na kurus pon terbantut lagi ney . stresss tahu. macam mana na kiut macam lisa surihani ? lisa surianti boleh lah . lisa surihani nak kawen dah kan ? so aku pon na kawen . dah bye . na buat azam 2013 . advance sikit . love yaa . ;)

buat pemilik tulang rusuk kiri saya,
jangan nakal nakal . saya tunggu kamu . jangan lambat sangat eh ?  :)

No comments: