Friday, December 9, 2011

Tanggal 2 Disember 2011 :)

Assalammualaikum. hee ada apa dengan 2 disember ?

jam 11.57 .
mesej wish pertama yang masuk daripada amira liana .
berebut dengan ashraf abas na wish.

kawan kawan serata alam mula wish .

almost pukul 1 .

ada call ! ada call !

ayie zuhaili : (dengan suara yang sangat kasihan ) weyh, turun sat . nadia pengsan ney . die demam panas .
aku : okeoke .
ayie zuhaili : turunlah dengan sapa sapa . maya ke aina ke . senang sikit na angkat .
aku : oke . 
aku terus cari baju sesuai then gtaw kat maya . maya pon bersiap . aku pergi toilet tengok maya, aina n    najwa tengah bersiap jugak . aku pon diam je lah . pagar dah tutup ! terpaksa melakukan perkara larangan . jangan tanya apa yee. aku nampak je kereta ayie . aku dengan rakus terus buka pintu kereta dan tengok nadia . rasa dahi dia . tak lah panas sangat tapi berpeluh . then baru aku realise !!!
dorang semua dah gelak gelak . cis bedebah ! aku dah ready kot tanak kena malam itu . sempat je dorang beli kek semua . kek beri biru yang sangat sedap ! hee kena siram tepung lagi . my first experiense orang celebrate birthday aku .

dulu masa sekolah . bulan disember dah cuti sekolah .sapa na celebrate . dari sekolah rendah sampai sekolah menengah sama je.
masa tahun 1 kat kolej . cuti sem . taleh celebrate ngn kawan kawan jugak .
masa tahun 2 kat kolej . my first time . hee
masa tahun 3 kat praktikal : ? . ta tahulah saya .


terima kasih maya . aina . nadia . najwa . ayie . kecik .  dapat kek . tepung dan lolipop comel . nampak tak ?
takut na upload gambar mereka sebab ada gambar ta sesuai ditonton oleh pihak umum . hee 


petang 2.12.2011

keluar lunch dengan abglong aka hariz dan aini nasir. (orang belanja)
jalan jalan di Jaya Jusco Ipoh .
terima kasih untuk hadiah itu Aini Nasir . saya akan menggunakannya sebaik mungkin . hee
rasa sangat bahagia .saya masih ada kawan kawan saya . sayang mereka ! :)



malam 2.12.2011

keluar dengan adik adik saya , amira liana dan ashraf abas .
pegi karoeke . saya pilih lagu je . dorang bayar . wahhh ! 
suara dorang sedapsedap . suara saya ? hikhik maluuu
fon amira liana ada call masuk . so die pon keluar jap untuk angkat kol . then die masuk dengan kek ! terharu la gila ! ad n azie pon ada . hee semangat dorang sanggup jalan sampai stadium untuk beli kek untuk aku . terima eh sayang sayang semua .


 aku kena lagi ! dah lah tengah sakit perut + rasa na buang air teramat sangat . tapi tapelah .ini je masa dorang ada na celebrate birthday aku . birthday tahun depan aku maybe dah praktikal kat tempat lain . hee

inilah birthday yang paling best ! saya berasa sangat bertuah kerana masih ada insan insan yang menghargai saya . menyayangi saya . kadang kadang cinta memang bukan segalanya . sekarang pun saya sudah cukup bahagia dan gembira . terima kasih semua yang terlibat dalam misi  hari jadi Anis Nasuha 2.12.2011 <3
sesungguhnya saya juga menyayangi anda semua :) love yaa !

HAPPY BIRTHDAY ANIS NASUHA ! :)

No comments: