Tuesday, November 22, 2011

Sem 4 = STRUGGLE + SERABUT !

Lelaki ada halkum,
Assalammualaikum .

Perempuan suka dibelai,
Hai !.

HAHA . pantun apa lah yang aku merepek kan ? kalau masuk pertandingan sure tersungkur awal awal lagi . abaikann

SEM 4 ? bermula tugas aku dengan program induksi / orientasi . aku jadi akak fasilitator lagi sem ney .aku ta tolong banyak sangat pon . rasa untung jugak lah junior junior sem 2 boleh buat kerja dengan baik . they really done a good job . aku dah mula rasa mungkin tugas aku sampai di sini sahaja . aku dah penat . aku rasa na berhenti semuanya. aku dah tade semangat . patutkah aku stop skang ? even program kelas aku sendiri . patut ke aku buat tatawu je ? mungkin itu jalan yang terbaik . mesti ramai yang suka . aku dah fikir banyak banyak kali sampai aku jadi serabut . kali ni aku kena mintak pendapat orang lain pulak . hurm

dah start sem ney duit pon keluar bagai coklat mencurah curah ke ladang gandum . sem ney semua subject kritikal bagi aku . aku na dekan sem ney . aku nak sangat sangat ! faham tak na sangat sangat ?! aku akan pastikan aku dapat jugak dengan izin Allah . tanak fikir pasal benda lain dah boleh ? aku na study dalam suasana yang aman je . aku hanya mahu itu . 



lately , aku suka fikir benda benda negatif . aku baru sedar sebenarnya . banyaknya salah aku dengan orang sekeliling aku . sumpah demi Allah aku tade niat langsung na buat orang tersinggung, buat orang annoying dengan perangai aku. buat orang benci . aku nak buat hal aku je . penat penat :'(  sorry again . sorry sangat sangat especially untuk adik adik angkat yang disayangi . i'm seriously not a good sis . akak bukan kakak yang boleh dibanggakan . sorry syg . 

* saya emosi malam ney . otak saya serabut . rasa macam na basuh otak dengan serbuk pencuci kuat harimau ! sempena HARIMAU MALAYSIA menang bola Sukan SEA ! dah lah bye !

No comments: