Wednesday, March 28, 2012

Final Sem 4 !

hyeee readers ! :) lama kan aku tak update blog ? memang lama gila lah kan ! hurm aku just tade idea na post apa . kadang kadang bila aku dah ada idea, aku dah kena penyakit M pulak . so faham faham je lah ye .. hehe result Midterm aku memang teruk gila so aku tataw na expect cmne untuk paper final kali ney . subject sem 4 ney memang boleh membunuh tahu tak , tambah tambah lagi dengan penyakit M aku lagi . Ya Allah . susah betul nak dibendung . pe pe pun, aku dah try sehabis baik . sekarang ney just ada lagi satu paper . 31.03.2012 . Hari last exam! sengal bukan ? harapan aku untuk dapat pointer 3.5 above pon dah tak tinggi sangat . aku tanak frust menonggeng . nanti aku nangis ta henti henti sapa na tanggung ? redha je lah . oke stop pasal final !



lately ney kan, mata aku selalu kenyit mata belah kanan . orang tua cakap kalau belah kanan sure aku akan happy je kan ? tapi aku ney pelik . belah kanan means aku akan nangis . bukan lah aku na percaya sanagt benda alah ney tapi benda betul betul jadi . maybe itu sudah ditakdirkan . kesian jugak dekat my buah hati . asyik kena tempias jee . aku jadi sangat sensitif skang ney . watch out ! hee asyik majuk je . aku dah ta majuk die pulak majuk . feningggg ! tapi biarlah . apa yang jadi mesti ada hikmahnyaa . tabahkan hati ye anis nasuha ! 

plan untuk cuti sem ? adalah jugak plannyee . tapi risau jugak na duduk rumah orang lama lama . balik rumah awal awal pun na buat apa . keje ? i have no idea na keje apa . any suggestion ? tapi lama jugak kot cutinya . yang pasti sure aku rindu buah hati aku . buah hati ? korang ingat bf eh ? aku tade bf lah . aku ada adik yang paling aku sayang . berkepit macam belangkas . ta boleh renggang lama lama . kalau renggang lama lama nanti rindu macam na mati . boleh sampai sesak nafas . kronik kan ? aku pun tataw sebab apa . yang pasti aku P.A die . P.A = paling atas ! hee tahap cemburu die sangat tinggi . scary woo . tahap ego aku tinggi . aku pun tataw lah sebab apa . lupa nak kaji . kalau cerita pasal die sampai bila pon takan habis sebab hidup saya penuh dengan dia sahaja <3 pagi petang siang malam berkepit ! saya sukaaa :D asalkan kami bahagia . peduli apa orang kata . kami sehati sejiwa :)




1<3 1soul  AN&AL :)

No comments: