Wednesday, April 11, 2012

Aku ada Masalah Hati !

hey hey ! aku dah cuti sem tahu . serabut betul aku bila ayah aku suh aku keje . boleh tak nak cakap tidak mahu ! hukhuk na lepak lepak je kat umah . nampak sangat kan tahap kemalasan aku ney ? huahuahua bukan apa . aku just nak rehat . letihlah study . letih lagi keje . pe pe je lah .sebelum aku balik taiping sempat jugaklah aku pegi rumah buah hati aku tu . happy gila ada dengan family die. memang tidak dinafikan banyak kenangan yang telah tercipta , benda benda baru yang aku cuba . aku pegi shopping kot ! dekat Times Square tu haaa . bila aku shopping kat sana , tiba tiba aku rasa macam aku shopping kat Bandung . yang jadi sales girl semua minah indon . na tawar menawar pon susah . apa sudah jadi dengan Malaysia ? hurmm

Boleh tak kalau aku tanak duduk rumah lama lama . aku na duduk kat tempat len . balik ipoh awal pun tape . kenapalah aku tasuka duk rumah lama lama kan ? tanak duduk dua bulan ! mendap mendap ... just want to say that IMISSYOUFRUITHEART ! i wish that i can stay beside you everytime and every second ! :(

lama pulak tak berpantun ..

Masuk rumah duduk bersila,
Duduk pula di tengah anjung,
Hatiku  rasa rindu gila,
Hampir hampir terkeluar jantung .


No comments: