Tuesday, October 30, 2012

First Step : Practical Student :)

Assalamulaikum...
okayy . aku tahu dah ramai orang dah cakap blog aku dah bersawang. kihkih tiba tiba aku rasa sibuk sangat . kalah bos tempat aku praktikal ney. HAHA semalam baru aku start 'kerja'. kelakar pulak rasa bila realise diri ney dah kerja. best jugak lah kerja. bukan buat apa sangat pun tapi bnyak jugak lah aku dah belajar buat. yang paling aku takut, JAWAB CALL ! HAHA for the first time aku jawab call dengan bergaya gila . kahkah transfer call je pun , bukan jawab soalan bertubi tubi . first time jugak photostate surat. haishh nampak sangat aku tataw apa benda pun pasal kerja ofis ney. dah lah cuti sekejap jee. btw result final dah nak keluar ! cuak weh cuak . risau sebab solan kali ney susah susah . tanak hampakan mak ayah lagi . cukup lah dengan result SPM aku yang buruk tu. malas na membebel lah. ta sabar na tunggu habis kerja.oke bubyeee :)

pagi isnin berkurung kedah.
dipakai pula di hari raya,
aku pun tataw na cakap apa dah.
hanya doakan aku berjaya.



*imissyoubuahhati<3

No comments: