Friday, November 9, 2012

Warkah Cinta untuk Mr. R .

Assalammualaikum,

Hi Readers, siapakah Mr. R ? skandal baru aku ke ? KAHKAHKAH . eh bukan lah. ta main lah skandal skandal. i don't like hubungan yang tidak tetap. hee Mr. R ney suka membuatkan aku berdebar, takut, ta senang duduk, gembira, sedih, hampa sejak daripada aku darjah 1 lagi. Lama die ngorat aku. sampai bila ntah die na ngorat. hurm

Mr. R , kali ney aku sudah habis sem 5 dan aku menunggu kau entah buat kali yang keberapa. aku rindu tapi aku takut. kau selalu datang membawa berita yang ta tentu. kadang kadang gembira, kadang kadang sedih. Hari ney kau datang, aku dapat rasa debaran itu sebelum berjumpa. kali ney aku menggunakan orang tengah lagi. aku takut. sungguh aku takut. aku ta mahu kali ney kau menghampakan harapan mak ayah aku lagi. Aku sebenarnya ta bersedia tapi aku tabahkan hati dan ye! kita bertemu dan aku gembira. gembira sangat ! Alhamdulillah. aku bersyukur. aku terus memberitahu mak ayah pasal kau. Mak ayah aku mengucapkan tahniah walaupun kau tidak lah tinggi sangat tapi memadai untuk aku. hee







Mr. R takkan berhenti sehingga aku mencapai pendidikan tertinggi . Itu janji . Terima Kasih Allah! :)

No comments: